جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دیدار با مادر معظم شهید والامقام اسماعیل دنکوب

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در دیدار با مادر معظم شهید اسماعیل دنکوب گفت: اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت و قهرمانان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی مادران شهدا هستند که جگرگوشه های خود را روانه میدان نبرد حق علیه باطل کردند و سربلندی و اقتدار را برای ایران اسلامی در جهان رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، دکتر جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان در سفر به روستای الستان ضمن شرکت و ایراد سخنرانی در بیست و نهمین یادواره شهدای این روستا به اتفاق سردار دادگر فرمانده انتظامی استان با مادر معظم شهید والامقام اسماعیل دنکوب دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان در این دیدار ضمن تبریک میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام(صلّی الله علیه و آله و سلّم) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت گفت؛ بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از موثرترین مولفه‌ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران شهدا چشمگیر و غیر قابل چشم پوشی است.

وی افزود: مادران معظم شهدا به الگوی استقامت و ایثار مبدل شدند و حماسه ای جاودان خلق کردند و ما همیشه مدیون عظمت و فداکاری آن‌ها هستیم که داغ جانسوز شهادت عزیزانشان را به جان خریدند تا حریم میهن، امن بماند و دست بیگانگان به خاک وطن نرسد.

دکتر جمال اسدی ادامه داد: اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت و قهرمانان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی مادران شهدا هستند که جگرگوشه های خود را روانه میدان نبرد حق علیه باطل کردند و سربلندی و اقتدار را برای ایران اسلامی در جهان رقم زدند.

لازم به ذکر است مادر معظم شهید اسماعیل دنکوب تنها مادر شهید در قید حیات روستای الستان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha